مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-07اجتماعي

آماده باش 60 اکیپ عملیات زمستانی در گیلان/ اولویت بازگشایی راه های شریانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از استقرار 60 اکیپ شامل 57 اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در راهدارخانه های ثابت و سیار استان خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از استقرار 60 اکیپ شامل 57 اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در راهدارخانه های ثابت و سیار استان خبر داد و گفت: وظیفه بازگشایی و بازنگهداری 897 کیلومتر محور شریانی استان را با حدود 367 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین داریم.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش نخستین برف پاییزی در استان گیلان از روز گذشته، اظهار کرد: از عصر روز گذشته در گردنه اسالم - خلخال شاهد بارش برف بودیم که سپس متوقف شد؛ البته انسداد نداشتیم و در حد سفیدپوشی بود و کلیه محورهای استان باز است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای اجرای عملیات برفروبی در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام شده است، افزود: طول محورهای شریانی گیلان 897 کیلومتر است که تحت تاثیر عملیات برفروبی زمستانی و بازگشایی قرار می گیرد؛ البته 10 هزار و 270 کیلومتر نیز راه غیر شریانی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان مجموع راه های شریانی و غیر شریانی استان را بالغ بر 11 هزار کیلومتر دانست و تصریح کرد: در بارش های زمستانی کلیه راه های استان را به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 60 اکیپ عملیات زمستانی در گیلان/ اولویت بازگشایی راه های شریانی

آماده باش 60 اکیپ عملیات زمستانی در گیلان/ اولویت بازگشایی راه های شریانی